NÅ MÅ DU BOKSTAVELIGTALT GÅ OVER SYKKEKEN DIN!
Det er uhyre viktig, ja jeg vil si helt avgjørende at doningen du setter deg på Lørdag morgen er i ship shape. Sørlig sjekkes følgende: Har du gode dekk og slanger? Er drev og kjede brukbart? Virker giret greit? Er bremseklossene noenlunde,og rett justert, (ikke i kontakt med dekket)?
FORMASJONEN I EKSPRESSEN PLANLEGGES
Som gjort kjent tidligere blir vi syklende på to rekker. Dere vil bli plassert i to grupper, en arbeidsgruppe hvor de sterke havregampene blir plassert, og en gruppe hvor comfort passasjerene sitter.
Min mening om opptreden under fellestreninger.
Har fått flere henvendelser om turen til Borsækroa sist søndag, og vil her komme med min mening om hvordan det burde vært gjort underveis.
Da Eivind fikk ødelagt giret, og ble stående igjen på bakketoppen startet opptrinnet. Her burde det blitt utnevnet en ny Lokfører som overtok resten av turen.
NÅ MÅ DU TA BESLUTNINGENE RASKT
A:
Først tar du stilling til om du har trent såpass at du klarer å følge rutetabellen til toget du er satt opp i. Jeg ønsker meg fem nye passasjerer i Godstoget, så dersom du mener 8 timer er noe du ikke makter. Ja da melder du overgang til Godstoget. Er du i Lyntoget, men mener Ekspressen passer nivået ditt bedre, melder du overgang dit.
SIKKERHET UNDER FELLESTRENING!!
Under turen til Haukeli på Langfredag oppstod det minst to episoder med biler innvolvert. Begge hendelsene kunne lett ha endt med frontkollisjon og hele sykkelfeltet kunne gått med i dragsuget. Det hele skyltes at biler bakfra presset seg forbi feltet uten at det var tid for en sikker forbikjøring.INGEN VET HVOR STORT TROND'S ETARGILDE BLIR!
Tanken om en samling med deltakerne fra Hovdenekspressen hos Trond har ikke gått helt på felgen.